Ahad, 17 Februari 2013

Majlis Potong jambul Haziq







Assalamualaikum semua, Alhamdulillah. telahpun selamat majlis potong jambul puteraku, Mohamad Haziq Hazim pada 16/02/2013 tanpa sebarang masalah walaupun dia jenis tak boleh duduk diam dan rambut pun tak byk mana.

Majlis kali ni kira kelam kabut jugaklah tapi berjalan lancar dibantu oleh akak ipar dan rakan-rakan serta adik aku, Angah. Jika nak harapkan aku sorang kompem tak siap-siap sampai tetamu sampai. 

Syukur sangat-sangat cuaca malam tu cerah, makanan pun cukup dan tetamu pulang bersama cenderahati buatan tangan akak ipar aku dan Angah. Cuma pulut kuning aje aku tempah dengan member aku. Mujur majlis dibuat pada hari Sabtu malam. Kalau ari Ahad, sudah tentu aku cuti ari ni. sangat memenatkan, seusai majlis aku kelepakan dibuatnya mengalahkan buat kerja kawin..hehehe gambar aku akan upload dalam fb tapi tak banyak kerana memory card kamera aku dh penuh.

Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan terima kasih kepada akak ipar, adik dan rakan-rakan yang sudi membantu dan sama-sama memeriahkan majlis tersebut. Walaupun majlis itu kecik-kecilan tapi akhirnya hajat utk melaksanakannya tercapai juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan