Jumaat, 14 September 2012

Hajat di hati yg menggunung tinggi

Walaupun raya dh nak abis, dateline utk bersalin semakin dekat, kelas akan bermula tak lama lagi tapi hajat di hati nak jenjalan sampai puas tak pernah padam. Kalo ikutkan cakap-cakap mama aku, adik beradik aku dan kenkawan yang lain mereka sume macam tak mengalakkan aku merayap ke sana ke mari kerana perut aku memang dah ke bawah di tambah pula aku dah mula merasa sakit-sakit pinggang dan kaki tapi..tapi itu tidak mematahkan semangat untuk aku berjalan kan?

Selepas seronok beraya di kampung, beraya dan jenjalan di Kuala Lumpur serta beraya di rumah kenkawan di sekitar JB aku teringin nak makan angin atau bersantai di kawasan sekitar aje tapi perancangan asal terpaksa dilupakan kerana rege sume tempat tu sangat le mahal kecuali le aku disponsor. :(. Memang tak de rezeki le kot nak merasa berjalan kat Legoland atau tidur dan main air kat Lotus Desaru. Suami aku kata daripada membazir buang duit kat sana lebih baik aku beli barang-barang untuk baby. Sebenarnya barang baby yg asas dah ada cuma beli utk tambah2 aje. Aku pun tak tahu kenapa le kali ini aku rasa kalo aku dapat berjalan untuk sekali aje lagi aku baru rasa puas sebab nanti dalam pantang dah tak leh berjalan. Duduk je kat umah diam-diam. Huwaaa..tak bestnya.

kalo le impian aku dapat direalisasikan..alangkah indahnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan