Khamis, 27 September 2012

Karnival Nusajaya



Hari Sabtu lepas rajin le pulak aku nak bawak anak-anak ke Karnival ni di Kota Iskandar, Nusajaya walaupun aku tahu mesti orang ramai dan parking susah nak dapat tapi kerana anak-anak merengek nak pergi juga terpaksa le gagahkan diri walaupun badan ni memang tak larat nak mendaki bukit dari tempat parking tu menuju ke datarannya. Boleh tahan jauh jugaklah sampai sengalnya terasa hingga ke hari ini. Masa aku pergi tu orang bolehlah ramainya tp menurut kata member-member lain, ari Ahad lagi pack giler org. Dah macam semut selautan.

Dapatlah tengok beberapa artis dari dekat dan jauh macam Nabila anak Amy Search di booth TV3 tgh karaoke ngan para peminat. Kalo ikutkan aku rasa Dataran Mahkota tu tak de lah mcm besar sangat tp sangat lenguh dibuatnya menawaf satu kawasan. Sempat lah tgk Dayang Nurfaizah dan Jaclyn Victor menyanyi serta pergi ke booth-booth lain. Oleh kerana masa tidak mengizinkan, kul 6.45 ptg kami balik. Anak-anak aku pun dh lenguh kaki dan merengek bagai, aku sendiri pun dh lepak sebenarnya tp sempat singgah rumah mama utk tumpang solat sebelum balik ke rumah. Mujur le esoknya tu adalah hari Ahad, jadi memang anak-anak terbongkang le di rumah sementara aku ada kelas T1 pd petang Ahad tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan