Rabu, 29 Mei 2013

dah tua dah saya...





18 Mei yang lepas genaplah umurku yang ke 37 thn. Dah nak masuk 4 series dah. Tiada sebarang sambutan atau makan-makan ataupun kek yg dihidangkan tapi wish dari anak-anak, suami dan keluarga serta rakan-rakan mewarnai hariku. 

Apa yang aku impikan tahun ini? wish list tu ada tapi aku rasa tak perlulah nak senaraikan kan sbb belum pasti akan menjadi kenyataan. Kalau dah jadi kenyataan nanti barulah aku boleh ceritakan impian tersebut. Aku cuma bersyukur kepada Allah kerana telah diberikan kesempatan olehNya lagi menghirup nikmat dan melalui kehidupan ini untuk setahun lagi.

Orang kata jika umur semakin meningkat, pencapaian peribadi haruslah juga meningkat begitu juga dari segi sikap dan cara pemikiran. Tak tahu nak cakap apa sebab penilaian diri sendiri dan orang yang melihat tidak sama tapi aku berharap pandangan orang terutama sekali dari keluarga biarlah yang positif dan memotivasikan diri sendiri. :D (Maaf entri ini lambat sebab terperap dek dihambat oleh kesibukan tugasan harian).

Nota : aku gembira setiap hari walaupun tidak kaya atau mewah kerana Allah itu Maha Adil dalam segalanya .Biarlah orang nak kata apa yang penting kita wajib bersyukur kepada Nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan