Khamis, 11 Oktober 2012

Hari ni seawal aku mencecah kaki ke dlm ofis ramai yg menegurku krn masih lg belum cuti bersalin. Hehehe..nak wat cam ne, baby tak mau kuar lagi. 2 hari aku cuti kerana check up kesihatan dan jumpa doktor pakar sudah cukup memberikan rehat secukupnya. Menurut kata doktor, segalanya ok. dia dah check keadaan bayi, ukur lilit badan, berat dan air ketuban sume serta jantina sekali. Kelihatan si kecil sedang khusyuk nyonyot ibu jarinya sambil tido. hehehe. Kesan luka atau parut dari kes mengandung dan bersalin lepas tidak ada. fuh lega. Jika tidak, ada besar kemungkinan untuk dibedah sekali lagi kerana berisiko. Sekarang ni tinggal tunggu masa je lah. Moga semuanya dipermudahkan. Dan sebagai tidak menghampakan harapan suami, mama papa, adik beradik dan kenkawan yang sangat prihatin pada diri ini, ya saya tahu anda semua sayang saya..love u all. Aku akan mula mengambil cuti bersalin awal secara rasminya Isnin depan. Jadi aku mesti naik keje pada 14/12/2012 samada suka atau tak suka. Aku sendiri akui, keadaan fizikal diri tidak mengizinkan aku utk bergerak sgt walau hati melompat-lompat nak berjalan. Aku harap hujung minggu ni selamatlah aku bersalin, kalo bersalinlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan