Isnin, 26 Mei 2014

Petang yang indah itu utk mereka .Projek amal #2 sukses

Pertama kali aku ingin mengucapkan syukur alhamdulillah kepadamu ya Allah yang telah mempermudahkan segala urusan. Tanpa keredhaanMu, apa yang dirancang belum tentu menjadi kenyataan.

Aku tak mau cerita banyak rasanya sebab apa yang dah berlaku, telahpun berlaku. Yang pahit aku telankan sahaja tapi kenangan manis yang tercipta sangat indah dan rasanya berbaloi dengan usaha dan matlamat aku selama ini. Masih terbayang wajah gembira, ceria adik-adik manis tersebut. Kalau le aku kaya kan, aku akan bagi lebih banyak duit untuk mereka. Aku hidangkan gambar-gambar berikut untuk korang nikmati sendiri pengalaman mereka. 




Ini adalah persiapan utk adik-adik tersebut. hadiah utk pasukan, individu dan goodie bags

Aku bersyukur dikurniakan member yang ringan tulang dalam membantu membalut hadiah-hadiah tersebut. 


Ini pula lokasi tempat untuk majlis tersebut. Majlis ker?cam formal sangat tempat berjimba-jimba..hehehe



Antara permainan yang berjaya menarik minat mereka


Antara juadah makanan dan minuman yang disediakan khas utk mereka


Dah main game, tentulah nak main air kan? betapa teruja nak mandi kolam sejak awal tadi

 acara penyampaian hadiah individu dan pasukan yang menang

 duit pun dapat gak

 Ini pula hadiah yang dipilih secara rawak dari kotak rahsia

Ini pula gambar kenang-kenangan sebelum berpisah.

Walaupun sekejap tapi alhamdulillah, perkara yang hampir membuat aku putus asa tapi dengan izinNya, akhirnya aku berjaya juga sampaikan ada yang pelik bagaimana aku melakukannya. Tiada yang pelik jika kita berniat melakukannya semata-mata kerana Allah. Jika diizinkanNya lagi, aku ingin menggembirakan mereka lagi, insyaallah. Tapi kali ini aku belajar dari pengalaman. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan