Ahad, 30 Disember 2012

kalo dah terpaksa...

Petang semalam, kali pertama aku tinggalkan baby Haziq bersama ayahnya kerana aku harus bergegas ke OUM sbb final exam, bukan kelas ok, kalo tak aku dh lama tuang kelas. Oleh kerana kelam kabut aku hanya sempat perah susu satu botol saja dan bertawakkal yang susu tu cukuplah untuk tempoh sementara aku tak de nnti. Harap ayah dia tak panik bila si kecik tu mengaruk nnti. Baby Haziq ni dia tak macam akak atau abang dia, kalo haus memang tak sabar dan kalau menangis tu memang huru hara kita dibuatnya. Aku rasa jiran kiri kanan depan belakang boleh dengar suara dia dgn jelas kalau menangis mengalahkan budak kene dera dibuatnya :p. Tulah, dulu jiran-jiran aku kata umah aku mcm tak de budak kecik, senyap sunyi sentiasa dan jarang dengar tangisan budak kecik tp sekarang bukan setakat dengar baby aku melalak malah suara si akak dan abang terjerit jerit bermain sampai malam buta pun dh cukup menyakitkan telinga. Kat dewan peperiksaan, hanya Allah saja yg tahu debar di dadaku. Dahlah aku ni tengah tak sihat, selsema batuk dan sakit tekak ditambah dengan pening pale membuatkan apa yang aku baca dan hafal langsung tak membuahkan hasil menyebabkan aku ambil keputusan keluar dewan awal. aduh..pasti result aku hancur lagi. Entahlah, di akhir-akhir ni memang aku rasa down sangat. Selalunya keputusan assignment aku tak pernah mengecewakan kerana aku rajin buat research tapi result kali ni di bawah par, jadi aku hanya berharap kalau lulus dah cukup baiklah kerana banyak paper lain yang aku kene repeat kalau nak grad cepat.brb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan