Khamis, 3 Januari 2013

afiqah kini di pra sekolah

Alhamdulillah, rasa lega di hati bila anak dara aku yang kami panggil dengan nama manjanya sebagai 'manje' telahpun besar dan pandai berdikari. Aku ambil cuti beberapa hari semata-mata nak pastikan segalanya berjalan lancar,alhamdulillah semalam aku tengok selain dia boleh masuk ke sekolah sendiri, dia dah pandai naik van sendiri malah gembira ketika pulang bersama rakan-rakan sebayanya. Dia memang peramah jadi memang mudah mendapat kawan. Sejak sekolah ni, dia tak de masa nak bermain-main dan waktu petang dia dihabiskan kalau tak menonton tv dia dh terus tido, letih sangat agaknya sebab awal pagi dah kene pergi sekolah. Biasanya masuk sekolah pukul 8 pagi tp kini 7.30 pagi dah ada depan sekolah, dan yang sangat menggembirakan aku ialah dia tak nak minum susu botol lagi malah tak pernah mintak lagi susunya. Susut lah si montel aku tu tak lama lagi. Dia kata dia dah besar dan dah sekolah betul, tok ayah tak kasi dia minum guna botol lagi dan dia pun dh janji depan tok ayah dia. hehehe..

1 ulasan: